شش روز تا کنکور

این روزها بیشتر از هر وقت دیگر برای داشتنت خوشحالم و بیشتر به تو افتخار می کنم زندگیم را با بودن تو خوش رنگ و لعاب می کنم تنها تو امیدم خستگی از صورتت موج می زند دانشگاه کار و کار و کار می دانم بیشتر از ظرفیتت شده و من تنهاتر از هر وقت دیگر اما همیشه برایت دعا می کنم همیشه

شش روز تا کنکور...

برچسب : نویسنده : 199914 بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 13:13

چه در آغوشم بودی و چه در کنارم با تو لذت زندگی را چشیدم خدا رو شکر با تو خوبیهای جهانم را شناختم تو فقط پسرم نبودی شاید هیچوقت ندانی که تو همه کسم بودی تو خانواده پر جمعیت من بودی افتخار من حالا بزرگ شدی مرد شدی و من دیگر نگرانت نیستم الان که به صورت ماهت  نگاه می کنم می بینم تلاشم به نتیجه رسیده تلاش من عشق من بر نگرد هیچگاه افق زتدگیت روشن است نورانی ادامه بده تو موفق ترینی به خواسته ات رسیدی مهربانم در رشته مورد علاقه ات پذیرفته شدی می روی که قدم به جوانی بگذاری ابتدای مسیرت هستی ابتدا اما تو دست از تلاش نکش ۲۵/۶/۹۶+ نوشته شده در  شنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۶ساعت 19:5&nbsp توسط مامان   |  شش روز تا کنکور...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 199914 بازدید : 97 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 6:15

تمام این شب ها را با دلنگرانی خوابیدی و شبی آرام و قرار نداشتی اسپره بالای سرت و با تنفس عمیق آرام تر می شدی چنان دلنگرانی این روزها خوراکمان شد که من خودم را یادم رفته صبح جمعه به همه اعلام کردم تا جای ممکن خواب و استراحت تا هر وقت بیدار شدیم زمان به کندی می گذشت صبحانه رو خوردیم ناهار را آماده کردم لباس رو اطو کشیدم و اشکان خوشحال بود و ازمن می خواست کنارش باشم پشت در دانشگاه نوشیروانی ایستادیم شش روز تا کنکور...ادامه مطلب
ما را در سایت شش روز تا کنکور دنبال می کنید

برچسب : کنکور, نویسنده : 199914 بازدید : 93 تاريخ : جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 4:55

در تعطیلات تابستانی بسر می بریم ترم آخر زبان را می خونی گیتار و ویولن می زنی و کلاس می ری این وسط ها بهم می گی دوست داری کار کنی ما استقبال می کنیم به هر کسی می شناختم برای کارت اقدام کردم اولین جایی که می ری یه موسسه است بهم زنگ زدن که می خواهن ازت تست بگیرن می ریم به سمت موسسه باورت میشه اشکان هنوز من نمی تونم باور کنم بزرگ شدی وارد اتاق می شویم خانم شروع می کنه به حرف زدن و سوال و جواب انگلیسی شش روز تا کنکور...ادامه مطلب

برچسب : معلم,کاریت,مبارک, نویسنده : 199914 بازدید : 101 تاريخ : جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 4:55

یه روز شاید خیلی دور همه این نوشته های مرا بخوانی شاید اونوقت یه بچه شیطون مث خودت از سر و کولت بالا می ره و تو کلافه ای ...کمی بهت حق می دم که اینقدر سردرگم باشی همینکه می دونی اینهفته تکلیف کنکورت روشن میشه می دونم سخته خود من هر صب برایت دعا می کنم هر لحظه ای که ناگهان چشمم به تو می خورد زندگی ما مث یه اینه که من دستتو گرفتم می برمت تا بهت شنا یاد بدم تو یه استخری که قسمتهای مختلفی داره الان در شش روز تا کنکور...ادامه مطلب
ما را در سایت شش روز تا کنکور دنبال می کنید

برچسب : همیشه,دوستت,خواهم,داشت, نویسنده : 199914 بازدید : 98 تاريخ : جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 4:55

بلاخره ۱۵ رسید صبح کارگاه آموزشی داشتم انتهای سالن با همکاران نشسته بودیم گوشیمو روشن کردم نتایج برترین ها اوند دو نفر از بچه های خوب بابل بودن از خوشحالی در پوستم نمی گنجیدم اما ناگهان بیقراری به سراغم اومد مدام اطلاعیه پشت هم که زمان اعلام نتیجه شش عصر اما زمزمه اومدن نتیجه بود تمام تنم خیس عرق بود دیگه صدای قلبنو می شنیدم به همکارم گفتم من می رم تا کافی نت بر می گردم صدای زنگ تلفن مسیج داشت دیو شش روز تا کنکور...ادامه مطلب

برچسب : نتایج,کنکور, نویسنده : 199914 بازدید : 103 تاريخ : جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 4:55

دیشب تا دیر وقت تو مراسم دختر عمه ات بودیم امروز صبح هم نوبت مشاوره داشتی صبح زود از رختخواب پریدیم بیرون صبحانه خوردیم و خودمونو رسوندیم به مدرسه کمی صحبت کردیم و قرار شد در دفتر مشاور حضور بهم رسانیم بعداظهر پدر ازم خواست کنارت باشم با هم رفتیم خیلی از بچه ها بودن تا نوبت ما بشه شروع کردیم به صحبت تو با قدرت از رفتن می گه و من دیوانه وار و یا ناباورانه به بزرگ شدنت خیره می شوم ت‌و می روی تا شروع شش روز تا کنکور...ادامه مطلب
ما را در سایت شش روز تا کنکور دنبال می کنید

برچسب : اولین,جلسه,انتخاب,رشته, نویسنده : 199914 بازدید : 90 تاريخ : جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 4:55

گاهی از سیاست حرف می زنی حرف های که بوی قورمه سبزی می دهد ،از موسیقی که حرف می زنی در نگاه من بزرگ مردی هستی که مادر همیشه می تواند به تو افتخار کند از عوض کردن افکارمردم و از شروع خودت حرف می زنی عوض شدنت خوب است همیشه همینطور بوده و هست اما عوض کردن عقاید مردم تو چه می دانی که هر کدام ا. این مردم شش روز تا کنکور...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 199914 بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 11 تير 1396 ساعت: 11:30

اگر دیدی کسی به قله ای رسیده است

اینطور نبوده که ناگهان به قله پرواز کند

زمانی که دیگران استراحت می کردند

او مشغول حرکت و پیشرفت بوده است

تلاش لازمه رسیدن به موفقیت و قله هاست...